Heavy duty - ENEOS este uleiul numărul 1 în Japonia

Ulei heavy-duty complet sintetic, multifuncţional, recomandat pentru parcuri auto mixte, atât pentru motoare mai vechi, cât şi pentru motoare mai moderne. Previne formarea depunerilor şi oferă lubrifiere excelentă pentru axul cu came. Datorită formulei speciale, acest ulei este potrivit şi pentru utilaje. Reduce consumul de carburanţi, costurile de funcţionare ale maşinii şi prelungeşte intervalele de schimb ulei. Recomandat pentru motoare cu emisie redusă, conform standardelor Euro 2, Euro 3 şi US 2002.

Specificaţii şi certificări: API: CI-4/ SL; ACEA: E7-08; A3/B3/B4-08; JASO: DH-1; Global: DHD-1; Mercedes: MB228.3; MB229.1; MAN: M3275; Volvo: VDS-3; MTU: Type 2; RVI: Renault Trucks RLD-2; MACK: EO-M+; Cummins: CES 20077/78

Acest ulei complet sintetic de noua generaţie a fost dezvoltat cu ajutorul tehnologiei LOW SAPS special conceput pentru motoarele diesel folosite în utilaje, cu calităţi dedicate protejării filtrului de particule. Formula a fost concepută pentru protejarea motoarelor EURO 4 si EURO 5 de ultima generaţie şi este potrivit pentru orice condiţii de funcţionare. Ulei cu performanţe excepţionale pentru motoarele diesel europene montate în autoutilitare şi special recomandat pentru motoarele MERCEDES şi MAN EURO 4. Potrivit pentru autobuze şi autocamioane echipate cu motoare care necesită ulei cu TBN ridicat pentru controlul depunerilor şi uzurii (de exemplu motoarele MAN, MERCEDES şi Volvo). Este recomandat pentru motoare europene, americane şi japoneze. Oferă curăţare excelentă pentru piston, prelungeşte ciclului de viaţă al motorului şi asigură consum de combustibil redus.
(TBN= Total Base Number, cifra de bazicitate totală)

Specificaţii şi certificări: ACEA: E6-08, E7-08; MERCEDES: 228.51 & 228.5; MAN: M3477; M3271-1; Volvo: VDS-3; RVI: Renault Trucks RXD; MTU: Type 3.1; Deutz: DQC III-05

În transmisii: Mercedes MB235.28, Voith Retarder B*

ENEOS Premium Multi 15W-40 este un ulei de motor semi-sintetic pentru motoarele pe benzină si diesel, GPL, alimentate natural sau turbo. Corespunde tuturor normelor privind emisiile de noxe, precum şi standardelor japoneze, americane şi europene de calitate privind uleiurile pentru motoarele pe benzină şi diesel. Este special potrivit pentru motoarele mari turbo diesel moderne cu rampă comună. Datorită uleiului de bază semi-sintetic, acest ulei are calităţi anti-oxidare superioare faţă de produsele minerale. Reduce uzura motorului la minim şi în condiţii de funcţionare extreme şi asigură motorului ardere curată. Tip ulei: Ulei de motor semi-sintetic

Specificaţii şi certificări: API: CI-4/SL; ACEA: A3/B3/B4/E3/E5/E7 (08); Global: DHD1/DLD-1/DLD-3; VW: 500.00/505.00; MB: 228.3/228.1/229.1; Volvo: VDS-2/VDS-3; MAN: 3275 en 271; Iveco: Long Drain; JASO: DH-1; Allison: C-4; MTU: Type 2; DDC Oil Category 2; Cummins 20,071/2/6/7/8; RVI: RD/RLD/RLD-2; ZF TE-ML 02C/03A/04B/04C/07C; Mack: EO/M PLUS; Cat: ECF-1; Deutz: DQCII, Skoda-Liaz: 258-3

ENEOS Super Plus 15W-40 este un ulei de motor recomandat pentru parcurile de auto mixte. Acest ulei mineral este potrivit pentru pentru motoarele pe benzină, diesel şi GPL, cu catalizator, alimentate natural sau turbo. Reduce uzura motorului şi consumul de ulei, este rezistent la coroziune şi conţine aditiv anti-spumare. Tip ulei: Ulei de motor mineral

Specificaţii şi certificări: API: CG-4/CF-4/CF/SJ; ACEA: A2/B3/E2/A3; VW 501/505; MB: 228.1, 229.1; Volvo: VDS; MAN: 271; Mack: EO/-L

ENEOS Premium 20W-50 este un ulei semi-sintetic pentru motoare de benzină, GPL sau diesel, natural aspirate, turbo sau cu catalizator. Acest ulei a fost dezvoltat în conformitate cu cele mai recente reguli internaţionale de emisii şi de consum. Este special recomandat pentru firmele care deţin parcuri auto mixte, cu motoare pe benzină şi diesel. Tip de ulei: Ulei de motor semi-sintetic

Specificaţii şi certificări: API: CG-4/SJ; ACEA: A2/B3/E2; VW:501.01/505.00; MB: 228.1/229.1;  MAN: M 271; Volvo VDS, MACK: ED/L

ENEOS Super Plus Diesel 20W-50 este un ulei mineral care asigură ungere şi protecţie optimă pentru motoare pe benzină, GPL sau diesel, în condiţii de utilizare normale şi medii. Se poate utiliza şi în motoare cu mai multe supape pe cilindru, cu catalizator şi/sau turbo. Aditivii speciali din componenţă acestui produs asigură uleiului rezistenţă sporită la oxidare şi la temperaturi de funcţionare ridicate. Tip ulei: Ulei de motor mineral

Specificaţii şi certificări: API: CF-4/SG; CCMC G4/D4/PD-2; VW: 501/505; MB: 228.1; MIL-L-46152 EC; MIL-L-2104 D; GM: 6085-M; FORD: M2C-153C