Oferta de produse - ENEOS este uleiul numărul 1 în Japonia
5W-40 ENEOS Premium Hyper
ENEOS Premium Hyper 5W-40 este un ulei sintetic pentru motoare pe benzină, GPL sau diesel, natural aspirate, turbo sau cu catalizator. Uleiul se poate folosi la motoare diesel cu injecţie directă, în rampă comună (Common Rail) sau PD TDI (Pumpe Düse).  ENEOS Premium Hyper 5W-40 se poate folosi şi în motoare cu filtru de particule. Combustibil: benzină/GPL/diesel. Tip ulei: Ulei sintetic.
 

Standarde si aprobări internaţionale: API: SM/CF, ACEA: A3/B4(04),C3 VW 500.00/502.00/505.00/505.01, MB: 229.1/229.3/229.31, BMW LL-01/LL-04

5W-30 ENEOS R1 Premium Hyper

Ulei complet sintetic de calitate superioară, dezvoltat special pentru motoarele pe benzină şi diesel de la RENAULT. Oferă protecţie extremă motorului pentru interval prelungit de schimb ulei.


ACEA C4 (10), Mercedes Benz MB226.51, Renault RN0720

5W-30 ENEOS Premium Ultra 504/507

Ulei de motor ultramodern, sintetic, de tip Long-life. Dezvoltat în special pentru motoarele pe benzină, diesel şi turbo-diesel ale grupului VOLKSWAGEN-AUDI, în conformitate cu cerinţele standardului WIV şi ale standardelor privind uleiurile pentru interval de schimb prelungit.

 ACEA C3(10) Mercedes Benz MB229.51, VW 504 00/507 00, BMW LongLife 04, Porsche C30

5W-30 ENEOS Premium Hyper S

Masini franceze, C2 în conformitate cu standardul. Tip ulei: Ulei sintetic

Standarde si aprobări internaţionale: API SN/SM/CF; ACEA: C2, A1/B1, A5/B5

5W-30 ENEOS Premium Hyper

ENEOS Premium Hyper 5W-30 este un ulei ultramodern, sintetic care oferă consum redus de combustibil motoarelor moderne pe benzină, diesel sau GPL; natural aspirate, turbo sau cu catalizator. Pelicula stabilă de ulei se formează repede şi la temperaturi scăzute, reducând astfel uzura motorului. Uleiul se poate folosi la motoare cu injecţie directă, fie ele cu rampă comună (Common Rail) sau PDTDI (Pompe Düse). ENEOS Premium Hyper 5W30 se poate folosi şi în motoare echipate cu filtru de particule. Tip ulei: Ulei sintetic

Standarde si aprobări internaţionale:  API SM/CF, ACEA A3/B3/B4/C3, VW 502.00/505.00/505.01, GM-LL-B-025, MB 229.1/229.3/229.31/229.51, BMW LL-98/LL-01/LL-04, FORD M2C-917A

5W-30 ENEOS A5/B5 Premium Hyper Multi

Ulei complet sintetic de calitate superioară, dezvoltat special pentru motoarele pe benzină şi diesel JAPONEZE, COREENE şi americane. Utilizarea acestui ulei asigură motorului protecţie optimă şi funcţionare fără probleme.

Standarde si aprobări internaţionale: ACEA A5/B5 (08), Renault RN0700

20W-50 ENEOS Super Diesel

ENEOS Super Diesel 20W-50 este un ulei mineral care asigură o ungere şi protecţie optimă pentru motoare pe benzină, GPL sau diesel, la utilizare normală. Se poate utiliza si în motoare cu mai multe supape pe cilindru, cu catalizator şi/sau turbo. Aditivii speciali din componenţa acestui produs asigură rezistenţa sporită a uleiului la oxidare şi la temperaturi de funcţionare ridicate. Tip ulei: Ulei mineral

Standarde si aprobări internaţionale: API CF-4/SG, CCMC G4/D4/PD-2, VW 501/505, MB 228.1, MIL-L-46152 EC, MIL-L-2104 D, GM 6085-M, FORD M2C-153C

20W-50 ENEOS Premium

ENEOS Premium 20W-50 este un ulei semisintetic pentru motoare pe benzină, GPL sau diesel, natural aspirate, turbo sau cu catalizator. Acest ulei este dezvoltat în conformitate cu cele mai recente reguli internaţionale de emisii şi de consum. Folosirea acestui ulei este extrem de recomandată pentru firmele care au flote de autovehicule mixte pe benzină şi diesel. Tipul uleiului: Ulei motor semisintetic

Standarde si aprobări internaţionale: API: CG-4/SJ, MB 228.1/229.1,  MAN M 271, Volvo VDS

15W-40 ENEOS Super Plus
 
Utilizarea uleiului mineral de motor ENEOS Super Plus 15W-40 este recomandată pentru parcurile de automobile mixte, se poate folosi pentru motoare pe benzină, GPL sau diesel, cu catalizator şi/sau aspirate natural sau turbo. Acest ulei reduce uzura motorului, consumul de ulei este scăzut, oferă rezistenţă la coroziune şi conţine aditiv anti-spumant. Tip ulei: Ulei mineral

Standarde si aprobări internaţionale: API CG-4/CF-4/CF/SJ, ACEA A2/B3/E2/A3, VW 501/505, MB 228.1, 229.1, Volvo VDS, MAN 271, Mack EO/-L

15W-40 ENEOS Premium Multi
ENEOS Premium Multi 15W-40 este un ulei de motor semisintetic pentru motoare pe benzină, diesel sau GPL, cu catalizator, aspirate natural sau cu turbo. Acest ulei corespunde celor mai noi reguli privind emisiile şi consumul de carburant. ENEOS Premium Multi 15W-40 corespunde  cerinţelor de calitate actuale japoneze, americane şi europene privind motoarele pe benzină sau diesel. Acest ulei este foarte potrivit pentru motoare diesel de capacitate cilindrică mare, cum se găsesc de exemplu la autoutilitarele moderne.
 
Standarde si aprobări internaţionale: API CI-4/SL, ACEA A3/B3/B4/E3/E5 en E7 (04), Global DHD1, VW 500.00/505.00, MB 228.3, 228.1 229.1, Volvo VDS-2/VDS-3, MAN 3275 en 271, Allison C-4, MTU Type 2, DDC Oil Category 2, Cummins 20,071/2/6/7/8, RVI RD/RLD, ZF TE-ML 02C/03A/04B/04C/07C, Mack EO/M PLUS, Cat ECF-1
10W-40 ENEOS Premium

 

Uleiul de motor sintetic ENEOS Premium 10W40 este recomandat motoarelor pe benzină şi diesel. Acest ulei asigură o pornire excelentă la rece şi o foarte bună peliculă de ulei la temperaturi mari, pe baza indexului ridicat de vâscozitate şi a fluidelor sintetice de bază folosite la fabricarea uleiului. Selecţia de aditivi garantează faptul că ENEOS Premium 10W40 are grijă ca motorul să funcţioneze fără probleme. Uleiul conţine si un detergent-dispersant, asigurând un motor curat şi performant. Applicaţii: Ulei de motor pentru motoare pe benzină sau diesel

Standarde şi aprobări internaţionale API SL/CF, ACEA: A3/B3/B4 VW 500.00/505.00, MB 229.1, Porsche, BMW Special Oil

10W-30 ENEOS Premium Plus

 

Ulei de performanţă înaltă cu capacităţi excelente de reducere a consumului de combustibil; special conceput pentru maşinile japoneze şi coreene. Formula originală japoneză universală se ridică la nivelul celor mai înalte cerinţe privind consumul de carburanţi şi nivelul de emisii. Tehnologia inovativă de lubrifiere asigură protecţie extinsă împotriva efectelor negative cauzate de porniri frecvente în regim de circulaţie urban, atât în condiţii de timp rece, cât şi în condiţii de temperaturi ridicate. Detergenţii şi agenţii de dispersie de calitate superioară reduc la minim formarea depunerilor în motor, astfel menţinându-l în stare curată. Stabilitatea termică excelentă şi rezistenţa superioară la oxidare protejează şi garniturile de etanşare, astfel prevenind şi scurgerile de ulei. Este recomandat pentru o gamă largă de motoare montate în autoturisme şi autoutilitare uşoare, deci este uleiul potrivit pentru parcurile auto mixte. Potrivit şi pentru maşini europene şi americane.

Specificaţii şi certificări: API: SM/CF

0W-50 ENEOS Premium Ultra
ENEOS Premium Ultra 0W-50 este cel mai bun ulei sintetic pentru motoare pe benzină. Acest ulei este recomandat în special maşinilor de curse, cu motor de capacitate cilindrică mare, de performanţă, care funcţionează la turaţii mari.

Standarde si aprobări internaţionale: API SM / Racing Grade

Tip ulei: Ulei sintetic
Combustibil: benzină

0W-30 ENEOS Premium Ultra

Cel mai avansat ulei de motor sintetic pentru motoare EUROPENE şi JAPONEZE. Oferă motorului protecţie sporită în cazul pornirii la rece, garantează eficientizarea maximă a consumului de combustibil, emisii reduse de noxe şi performanţă îmbunătăţită.

 

ACEA C3, Mercedes MB229.51, BMW LONGLIFE 04

0W-20 ENEOS Premium Ultra

ENEOS Premium Ultra 0W-20 este un ulei sintetic care asigură un consum redus de combustibil pentru motoarele pe benzină. Vâscozitatea mică a uleiului 0W-20 înseamnă un nivel scăzut de uzură al motorului, din cauza frecării extrem de reduse dintre piesele din componenţa motorului..

Standarde si aprobări internaţionale: API SN, ILSAC: GF-5
Tip ulei: Ulei sintetic

5W-40 ENEOS Sustina

Ulei ultra-modern complet sintetic, dezvoltat cu ajutorul uleiului de bază W BASE şi a tehnologiei ZP inventate de JX Nippon Oil & Energy, pentru a vă oferi uleiul cu viscozitatea cea mai stabilă din lume şi la temperaturi extreme. Datorită acestei tehnologii speciale, acest ulei rămâne foarte fluid şi la temperaturi foarte joase, reducând uzura componentelor de motor, astfel garantează economisirea combustibilului.

Datorită caracteristicilor speciale ale aditivilor anti-uzură şi a tehnologiilor speciale ZP, acest ulei nu conţine sulf şi, deci prezintă un grad de deteriorare foarte redus şi menţine motorul în stare curată! Acest ulei prelungeşte ciclul de viaţă al motorului şi datorită rezistenţei sale excepţionale la oxidare, asigură intervale de schimb ulei extrem de prelungite. Este complet sintetic.

Performanţe: SAE 5W-40 | API SN | ACEA C3,A3/B4

5W-30 ENEOS Sustina

Ulei ultra-modern complet sintetic, dezvoltat cu ajutorul uleiului de bază W BASE şi a tehnologiei ZP inventate de JX Nippon Oil & Energy, pentru a vă oferi uleiul cu viscozitatea cea mai stabilă din lume şi la temperaturi extreme. Datorită acestei tehnologii speciale, acest ulei rămâne foarte fluid şi la temperaturi foarte joase, reducând uzura componentelor de motor, astfel garantează economisirea combustibilului.

Datorită caracteristicilor speciale ale aditivilor anti-uzură şi a tehnologiilor speciale ZP, acest ulei nu conţine sulf şi, deci prezintă un grad de deteriorare foarte redus şi menţine motorul în stare curată! Acest ulei prelungeşte ciclul de viaţă al motorului şi datorită rezistenţei sale excepţionale la oxidare, asigură intervale de schimb ulei extrem de prelungite. Este complet sintetic.

Performanţe: SAE 5W-30 | API SN/RC | ILSAC GF-5

0W-50 ENEOS Sustina

Acest ulei destinat motoarelor de curse a fost dezvoltat cu ajutorul celor mai avansate tehnologii pentru a oferi performanţe excepţionale şi în codiţii aspre de funcţionare. Conceput special cu ajutorul tehnologiei zero-weight şi cu uleiuri de bază brevetate W Base, pentru maşini sport cu capacitate cilindrică mare şi performanţe de vârf. Atunci când vehiculul funcţionează timp îndelungat la viteză mare şi în condiţii de solicitare puternică, acest ulei este alegerea ideală pentru a oferi motorului rezistenţă termică îmbunătăţită, reduce oxidarea şi formarea depunerilor. Protejează turbina şi prelungeşte viaţa acesteia. Este complet sintetic.

Performanţe: SAE 0W-50 | API SN

Cel  mai  modern  ulei  pentru  motociclete  performante,  maximizea-ză  puterea  motorului  cu  ajutorul  coefi cientului  mic  de  tracțiune,  a compoziției sintetice și calităților de reducere a fricțiunii. Garantează protecție anti-uzură excepțională și prelungește ciclul de viață a mo-torului, asigură stabilitate termică excepțională și stabilitate la oxidare pentru motoarele cu răcire pe aer. Asigură motorului funcționare mai silențioasă și mai curată și performanță excepțională și în condiții de funcționare mai severe, atât pe șosele cât și pe pista de curse. Complet sintetic, Benzină
 

API: SL | JASO: MA For (J)

Ulei  ultra-performant  de  generație  nouă  pentru  motoare  de  mo-tociclete  japoneze  în  4  timpi.  Asigură  performanță  excelentă  atât pentru  motoarele  japoneze,  americane,  europene  și  asiatice  mai vechi, cât și pentru motoarele mai moderne. Oferă protecție exce-lentă pentru motor și asigură funcționare superioară pentru ambreiaj și cutia de viteze în orice condiții de conducere. Excelent pentru men-ținerea puterii motorului și economia de combustibil. Semi-sintetic, Benzină

JASO: MA For (J)

Ulei ultra-performant de generație nouă pentru motoare de motocicle-te japoneze în 4 timpi. Calitățile de economie a combustibilului și de curățare a motorului ale acestui ulei depășesc exigențele fabricanților japonezi de motoare. Oferă protecție excelentă pentru motor și asi-gură funcționare superioară pentru ambreiaj și cutia de viteze în orice condiții de conducere.
Excelent pentru menținerea puterii motorului și economia de combustibil. Potrivit și pentru motoare de motociclete fabricate în Europa și în Statele Unite. Semi-sintetic, Benzină

JASO: MA For (J)

Acest lichid echilibrat este recomandat pentru transmisiile cu variaţie continuă (CVT). Conţine aditivi speciali anti-fricţiune, detergenţi şi agenţi dispersanţi, inhibitori de oxidaţie, agenţi pentru îmbunătăţirea indicelui de viscozitate, inhibitor de coroziune şi agenţi anti-spumanţi. Previne uzura părţilor metalice. Datorită tehnologiilor speciale, asigură nivel ridicat de transfer al cuplului motor şi funcţionare fără scuturare. Oferă performanţe ridicate pentru vehiculele echipate cu transmisii cu variaţie continuă cu lanţ, de la orice producător. Recomandat special pentru maşini japoneze cu CVT cu lanţ.

Potrivit şi pentru alte tipuri de maşini cu CVT cu lanţ. Nu se poate folosi pentru sisteme toroidale sau CVT uscat.

Ulei de transmisie cu viscozitate mică pentru maşini Toyota, Honda, Nissan, Mitsubishi, Hyundai/Kia, GM, şi Ford. Datorită formulei sale echilibrate, acest ulei prezintă calităţi excepţionale de a preveni pierderile de energie la cuplare, astfel uşurând schimbarea vitezelor. Produsul are calităţi superbe şi durabile de protecţie împotriva scuturării. Se poate folosi atât în transmisii obişnuite, cât şi în transmisii autoblocante. Recomandat pentru toate tipurile de maşini japoneze cu transmisii automate.

Specificaţii şi certificări:
Toyota şi Lexus ATF TypeT,T-IV, WS; Nissan Matic Fluid D, J, K, S, W; Honda Ultra ATF; ATF Z-1; Mitsubishi ATF SP-II, ATF SP-III, ATF II, ATF AW, ATF SK; Mazda ATF Type -IV 9 (JWS 3317); ATF M-V; Subaru ATF, ATF 09119746; Suzuki ATF 5D06; ATF Type-IV (JWS3309); Hyundai SP-II, SP-III; ATF Type WS (NWS-9638); ATF Type T-IV (JWS2209); Kia Diamond SP-III; G GM Dexron III; Ford: MERCON

ENEOS Premium ATF DIII este un ulei semisintetic, utilizat în primul rând la cutii automate. Este recomandată folosirea sa la cutii automate moderne dar se poate folosi şi în sisteme hidraulice de direcţie. Oferă fluiditate foarte bună la temperaturi scăzute, datorită punctului scăzut de curgere. Tip ulei: Semisintetic


Standarde si aprobări internaţionale:  GM: DEXRON III, Ford: MERCON, Allison: C-4, Daimler Chrysler 236.5/236.9, Voith G 607, ZF TE ML 14B, Caterpillar TO-2

Acest ulei pentru transmisii automate corespunde cerinţelor specificaţiei ATF SP-III. Recomandat de producătorii Hyundai, Kia şi Mitsubishi pentru transmisiile automatice. Formula sa echilibrată de aditivi speciali oferă calităţi excepţionale de a preveni fricţiunea părţilor metalice, oferă performanţă excelentă de schimbarea vitezelor. Asigură schimb de viteze mai uşor, mai silenţios şi protecţie împotriva scuturării. Este rezistent la oxidare, menţine viscozitatea şi la temperaturi joase, are calităţi anti-uzură excelente, este stabil la frecare şi previne spumarea.

Specificaţii şi certificări:  Hyundai & Kia: SP-III; Hyundai & Kia: SP-IIM; Hyundai & Kia: SP-II; Mitsubishi: SP-III (Pentru cutii automate şi CVT)

ENEOS Super Multi Gear 80W-90 este un ulei mineral utlizat la cutii de viteze, transmisii manuale şi la diferenţiale. Formează o peliculă protectoare pe suprafeţe, datorită aditivilor speciali, asigurând astfel ungere optimă la contactul între diverse piese de metal. ENEOS Super Multi Gear 80W-90 are proprietăţi antispumare, anticorozive, protejează împotriva uzurii şi este foarte stabil la temperaturi extreme. Tip ulei: Ulei mineral


Standarde si aprobări internaţionale: API GL-5, MIL-L-2105D, MIL-L 2104D, Mack GO-G

ENEOS Premium Multi Gear 75W-90 este un ulei de transmisie, semisintetic, de mare performanţă. Se foloseşte în primul rând în cutii de viteze, transmisii manuale şi diferenţiale. Asigură schimbarea uşoară a vitezelor chiar şi la temperaturi scăzute, datorită vâscozităţii sale specifice. Conţine aditiv antispumant, anticoroziv, antioxidant şi care reduce uzura. Tip ulei: Semisintetic


Standarde si aprobări internaţionale: API GL-5 / MT-1, SAE J2360 (MIL-PRF-2105E ), ZF TE-ML 02,05, 07, MAN 341SL, 342SL, 3343 SL, Scania STO 1:0 (box), Mack GO-G, MB 235.0

ENEOS Super Hydraulic 68 este un ulei hidraulic multifuncţional. Folosirea acestui ulei reduce uzura pompelor hidraulice la un nivel minim, oferind astfel viaţă mai lungă pieselor. Este recomandată folosirea acestui ulei la pompe de vacuum, în sisteme de circulaţie ale liniilor de fabricaţie, pentru că asigură ungere optimă rulmenţilor acestora. Conţine aditivi antispumare şi anti-umiditate.

Standarde si aprobări internaţionale: ISO 68

ENEOS Super Hydraulic 46 este un ulei hidraulic multifuncţional. Folosirea acestui ulei reduce uzura pompelor hidraulice la un nivel minim, oferind astfel viaţă mai lungă pieselor. Este recomandată folosirea acestui ulei la pompe de vacuum, în sisteme de circulaţie ale liniilor de fabricaţie, pentru că asigură ungere optimă rulmenţilor acestora. Conţine aditivi antispumare şi anti-umiditate.

Standarde si aprobări internaţionale: ISO 46, HLP DIN 51524 part 2 (HLP), Vickers I-286-S and M-2950-S, FZG A/8.3/90>12 (ISO-VG 46 and higher), FZG A/8.3/90=12 (ISO-VG15/22/ 32), AFNOR NF E 48603 (HM), Cincinnati Milacron, ISO class L-HM (according to ISO 6743/4)
VDMA 24318, Thyssen TH-N-256132, US Steel 126/127, ZF-TE ML 12

Antigel pe bază de etilenglicol, fără bor, nitraţi, amin şi fosfaţi, cu viaţă prelungită, cu inhibitori de coroziune cauzată de acizi şi silicaţi. Adaptat special pentru cerinţele standardului G13, pentru maşinile grupului VW/Audi.
Poate fi amestecat cu alţi lichizi antigel pe bază de etilenglicol.

Specificaţii : G13 | VW/AUDI TL-774 J

Disponibil în ambalaje: 1 L. Culoare : roşu.

Proporţii de amestecare: 57,8:42,2 (-50°C), 50:50 (-35°C), 41,1:58,9 (-25°C), 35,6:64,4 (-20°C).

Informaţie : 170°C / -69°C, pH8.5

 

Antigel cu protecţie prelungită, gata preparat pentru 37 °C. Dezvoltat cu tehnologia specială japoneză fără silicaţi şi boraţi, acest antigel corespunde cerinţelor japoneze foarte stricte, prezintă calităţi excelente anti-îngheţare şi inhibitor de coroziune.

Specificaţii şi certificări: VW G12

Disponibil în ambalaje: 1L, 5L, 20L, 200L

Antigel pe bază de etilenglicol, cu inhibitori organici de coroziune de tip OAT, cu viaţă prelungită. Interval recomandat de schimb: 5 ani sau 250 000 km pentru autoturisme, 650 000 km pentru autoutilitare.Concentrat antigel organic. Poate fi utilizat cu orice fel de aliaj, în autoturisme şi autoutilitare, în motoare de benzină şi diesel. Poate fi amestecat cu alţi lichizi antigel pe bază de etilenglicol. 180°C /-69°C, pH8.6 | G12 | G12+

Standarde : BS 6580, JASO M325, SAE J1034, NFR 15-601, KSM 2142, MIL E/L-1415b

Specificaţii : VW TL-774D G12, TL-774F G12+ | MB 325.3, Ford WSS-M97B44-D | GM GMW 3420, GM6277M | JDM H5 | MAN 324 Typ SNF | Mazda MEZ MN121D | DAF 74002 | Reanult 41-01-001/S Type D | Volvo 128 6083/002

Disponibil în ambalaje: 1 L/ 5 L. Culoare : roşu

 

Antigel pe bază de etilenglicol, fără nitraţi, amin şi fosfaţi, cu viaţă prelungită, cu inhibitori organici de coroziune cauzată de acizi, silicaţi & carboxilat. Compoziţia specială Hibrid garantează durata lungă de viaţă şi utilizare fără întreţinere. Protejează garniturile şi componentele din cauciuc, cupru, aluminiu. Oferă protecţie împotriva îngheţului şi supraîncălzirii. Poate fi utilizat în motoare din aluminiu şi fontă, diesel şi pe benzină, în autoturisme şi autoutilitare 174°C/-72°C, pH7.2

Specificaţii : G11 VW TL774C | MB 325.0, 325.2 | BMW GS94000 | Ford ESD-M97B49A | GM GME L1301 | MAN 324Typ NF, MTU MTL5048 | Volvo 1286083/002 | JASO M325, SAE J1034, BS6580

Disponibil în ambalaje: 1 L / 5 L. Culoare : albastru

Proporţii de amestecare: 60:40 (-53°C), 50:50 (-40°C), 40:60 (-28°C)

Lichid de frână sintetic, universal, fără silicon, recomandat pentru sisteme de frânare şi de ambreiaje acţionate hidraulic şi sisteme de antiblocare (ABS).Corespunde cerinţelor standardelor DOT3 şi DOT4. Formula sa specială oferă frânare sigură chiar şi în cele mai severe condiţii.

Specificaţii şi certificări: SAE J1703, J1704; FMVSS No. 116 DOT3 şi DOT4

Disponibil în ambalaje: 1L, 4L

Acest ulei ultra-performant de generaţie nouă pentru cele mai avansate motoare de barcă în 4 timpi oferă funcţionare mai silenţioasă, mai uşoară, funcţionare mai performantă şi emisie de noxe mult mai redusă. Oferă performanţă şi stabilitate îmbunătăţite la temperaturi moderate, cu protecţie superioară a motorului şi rezistenţă la uzură în condiţii de sarcini mari şi temperaturi ridicate. Conceput special pentru motoarele diesel şi de benzină sofisticate şi ultra-performante, oferă protecţie excepţională atât la viteză mare, cât şi la viteze mai mici.

Specificaţii şi certificări: API: SJ

Ulei ultra-performant de generaţie nouă pentru motoare de barcă în 4 timpi. Formula modificată asigură protecţie excepţională în momentul critic al pornirii la rece, acest ulei oferă protecţie maximă şi în condiţiile de solicitare extremă impuse de funcţionarea prelungită a acestor motoare în 4 timpi. Pachetul de aditivare selectat special previne coroziunea, luciul în cilindru şi uzura pentru a oferi motorului ciclu de viaţă prelungit. Prezintă calităţi anti-spumare excepţionale în condiţii de funcţionare la turaţii mari şi lubrifiere superioară chiar şi atunci când potenţialul de diluţie al carburantului este mai ridicat, cum ar fi funcţionarea în apă rece sau funcţionarea la viteză scăzută. Oferă lubrifiere excelentă în orice condiţii climatice.

Specificaţii şi certificări: API: SJ

ENEOS Super Plus Diesel 20W-50 este un ulei mineral care asigură ungere şi protecţie optimă pentru motoare pe benzină, GPL sau diesel, în condiţii de utilizare normale şi medii. Se poate utiliza şi în motoare cu mai multe supape pe cilindru, cu catalizator şi/sau turbo. Aditivii speciali din componenţă acestui produs asigură uleiului rezistenţă sporită la oxidare şi la temperaturi de funcţionare ridicate. Tip ulei: Ulei de motor mineral

Specificaţii şi certificări: API: CF-4/SG; CCMC G4/D4/PD-2; VW: 501/505; MB: 228.1; MIL-L-46152 EC; MIL-L-2104 D; GM: 6085-M; FORD: M2C-153C

ENEOS Premium 20W-50 este un ulei semi-sintetic pentru motoare de benzină, GPL sau diesel, natural aspirate, turbo sau cu catalizator. Acest ulei a fost dezvoltat în conformitate cu cele mai recente reguli internaţionale de emisii şi de consum. Este special recomandat pentru firmele care deţin parcuri auto mixte, cu motoare pe benzină şi diesel. Tip de ulei: Ulei de motor semi-sintetic

Specificaţii şi certificări: API: CG-4/SJ; ACEA: A2/B3/E2; VW:501.01/505.00; MB: 228.1/229.1;  MAN: M 271; Volvo VDS, MACK: ED/L

ENEOS Super Plus 15W-40 este un ulei de motor recomandat pentru parcurile de auto mixte. Acest ulei mineral este potrivit pentru pentru motoarele pe benzină, diesel şi GPL, cu catalizator, alimentate natural sau turbo. Reduce uzura motorului şi consumul de ulei, este rezistent la coroziune şi conţine aditiv anti-spumare. Tip ulei: Ulei de motor mineral

Specificaţii şi certificări: API: CG-4/CF-4/CF/SJ; ACEA: A2/B3/E2/A3; VW 501/505; MB: 228.1, 229.1; Volvo: VDS; MAN: 271; Mack: EO/-L

ENEOS Premium Multi 15W-40 este un ulei de motor semi-sintetic pentru motoarele pe benzină si diesel, GPL, alimentate natural sau turbo. Corespunde tuturor normelor privind emisiile de noxe, precum şi standardelor japoneze, americane şi europene de calitate privind uleiurile pentru motoarele pe benzină şi diesel. Este special potrivit pentru motoarele mari turbo diesel moderne cu rampă comună. Datorită uleiului de bază semi-sintetic, acest ulei are calităţi anti-oxidare superioare faţă de produsele minerale. Reduce uzura motorului la minim şi în condiţii de funcţionare extreme şi asigură motorului ardere curată. Tip ulei: Ulei de motor semi-sintetic

Specificaţii şi certificări: API: CI-4/SL; ACEA: A3/B3/B4/E3/E5/E7 (08); Global: DHD1/DLD-1/DLD-3; VW: 500.00/505.00; MB: 228.3/228.1/229.1; Volvo: VDS-2/VDS-3; MAN: 3275 en 271; Iveco: Long Drain; JASO: DH-1; Allison: C-4; MTU: Type 2; DDC Oil Category 2; Cummins 20,071/2/6/7/8; RVI: RD/RLD/RLD-2; ZF TE-ML 02C/03A/04B/04C/07C; Mack: EO/M PLUS; Cat: ECF-1; Deutz: DQCII, Skoda-Liaz: 258-3

Acest ulei complet sintetic de noua generaţie a fost dezvoltat cu ajutorul tehnologiei LOW SAPS special conceput pentru motoarele diesel folosite în utilaje, cu calităţi dedicate protejării filtrului de particule. Formula a fost concepută pentru protejarea motoarelor EURO 4 si EURO 5 de ultima generaţie şi este potrivit pentru orice condiţii de funcţionare. Ulei cu performanţe excepţionale pentru motoarele diesel europene montate în autoutilitare şi special recomandat pentru motoarele MERCEDES şi MAN EURO 4. Potrivit pentru autobuze şi autocamioane echipate cu motoare care necesită ulei cu TBN ridicat pentru controlul depunerilor şi uzurii (de exemplu motoarele MAN, MERCEDES şi Volvo). Este recomandat pentru motoare europene, americane şi japoneze. Oferă curăţare excelentă pentru piston, prelungeşte ciclului de viaţă al motorului şi asigură consum de combustibil redus.
(TBN= Total Base Number, cifra de bazicitate totală)

Specificaţii şi certificări: ACEA: E6-08, E7-08; MERCEDES: 228.51 & 228.5; MAN: M3477; M3271-1; Volvo: VDS-3; RVI: Renault Trucks RXD; MTU: Type 3.1; Deutz: DQC III-05

În transmisii: Mercedes MB235.28, Voith Retarder B*

Ulei heavy-duty complet sintetic, multifuncţional, recomandat pentru parcuri auto mixte, atât pentru motoare mai vechi, cât şi pentru motoare mai moderne. Previne formarea depunerilor şi oferă lubrifiere excelentă pentru axul cu came. Datorită formulei speciale, acest ulei este potrivit şi pentru utilaje. Reduce consumul de carburanţi, costurile de funcţionare ale maşinii şi prelungeşte intervalele de schimb ulei. Recomandat pentru motoare cu emisie redusă, conform standardelor Euro 2, Euro 3 şi US 2002.

Specificaţii şi certificări: API: CI-4/ SL; ACEA: E7-08; A3/B3/B4-08; JASO: DH-1; Global: DHD-1; Mercedes: MB228.3; MB229.1; MAN: M3275; Volvo: VDS-3; MTU: Type 2; RVI: Renault Trucks RLD-2; MACK: EO-M+; Cummins: CES 20077/78