Ulei de transmisie - ENEOS este uleiul numărul 1 în Japonia
ENEOS Premium Multi Gear 75W-90 este un ulei de transmisie, semisintetic, de mare performanţă. Se foloseşte în primul rând în cutii de viteze, transmisii manuale şi diferenţiale. Asigură schimbarea uşoară a vitezelor chiar şi la temperaturi scăzute, datorită vâscozităţii sale specifice. Conţine aditiv antispumant, anticoroziv, antioxidant şi care reduce uzura. Tip ulei: Semisintetic


Standarde si aprobări internaţionale: API GL-5 / MT-1, SAE J2360 (MIL-PRF-2105E ), ZF TE-ML 02,05, 07, MAN 341SL, 342SL, 3343 SL, Scania STO 1:0 (box), Mack GO-G, MB 235.0

ENEOS Super Multi Gear 80W-90 este un ulei mineral utlizat la cutii de viteze, transmisii manuale şi la diferenţiale. Formează o peliculă protectoare pe suprafeţe, datorită aditivilor speciali, asigurând astfel ungere optimă la contactul între diverse piese de metal. ENEOS Super Multi Gear 80W-90 are proprietăţi antispumare, anticorozive, protejează împotriva uzurii şi este foarte stabil la temperaturi extreme. Tip ulei: Ulei mineral


Standarde si aprobări internaţionale: API GL-5, MIL-L-2105D, MIL-L 2104D, Mack GO-G

Acest ulei pentru transmisii automate corespunde cerinţelor specificaţiei ATF SP-III. Recomandat de producătorii Hyundai, Kia şi Mitsubishi pentru transmisiile automatice. Formula sa echilibrată de aditivi speciali oferă calităţi excepţionale de a preveni fricţiunea părţilor metalice, oferă performanţă excelentă de schimbarea vitezelor. Asigură schimb de viteze mai uşor, mai silenţios şi protecţie împotriva scuturării. Este rezistent la oxidare, menţine viscozitatea şi la temperaturi joase, are calităţi anti-uzură excelente, este stabil la frecare şi previne spumarea.

Specificaţii şi certificări:  Hyundai & Kia: SP-III; Hyundai & Kia: SP-IIM; Hyundai & Kia: SP-II; Mitsubishi: SP-III (Pentru cutii automate şi CVT)

ENEOS Premium ATF DIII este un ulei semisintetic, utilizat în primul rând la cutii automate. Este recomandată folosirea sa la cutii automate moderne dar se poate folosi şi în sisteme hidraulice de direcţie. Oferă fluiditate foarte bună la temperaturi scăzute, datorită punctului scăzut de curgere. Tip ulei: Semisintetic


Standarde si aprobări internaţionale:  GM: DEXRON III, Ford: MERCON, Allison: C-4, Daimler Chrysler 236.5/236.9, Voith G 607, ZF TE ML 14B, Caterpillar TO-2

Ulei de transmisie cu viscozitate mică pentru maşini Toyota, Honda, Nissan, Mitsubishi, Hyundai/Kia, GM, şi Ford. Datorită formulei sale echilibrate, acest ulei prezintă calităţi excepţionale de a preveni pierderile de energie la cuplare, astfel uşurând schimbarea vitezelor. Produsul are calităţi superbe şi durabile de protecţie împotriva scuturării. Se poate folosi atât în transmisii obişnuite, cât şi în transmisii autoblocante. Recomandat pentru toate tipurile de maşini japoneze cu transmisii automate.

Specificaţii şi certificări:
Toyota şi Lexus ATF TypeT,T-IV, WS; Nissan Matic Fluid D, J, K, S, W; Honda Ultra ATF; ATF Z-1; Mitsubishi ATF SP-II, ATF SP-III, ATF II, ATF AW, ATF SK; Mazda ATF Type -IV 9 (JWS 3317); ATF M-V; Subaru ATF, ATF 09119746; Suzuki ATF 5D06; ATF Type-IV (JWS3309); Hyundai SP-II, SP-III; ATF Type WS (NWS-9638); ATF Type T-IV (JWS2209); Kia Diamond SP-III; G GM Dexron III; Ford: MERCON

Acest lichid echilibrat este recomandat pentru transmisiile cu variaţie continuă (CVT). Conţine aditivi speciali anti-fricţiune, detergenţi şi agenţi dispersanţi, inhibitori de oxidaţie, agenţi pentru îmbunătăţirea indicelui de viscozitate, inhibitor de coroziune şi agenţi anti-spumanţi. Previne uzura părţilor metalice. Datorită tehnologiilor speciale, asigură nivel ridicat de transfer al cuplului motor şi funcţionare fără scuturare. Oferă performanţe ridicate pentru vehiculele echipate cu transmisii cu variaţie continuă cu lanţ, de la orice producător. Recomandat special pentru maşini japoneze cu CVT cu lanţ.

Potrivit şi pentru alte tipuri de maşini cu CVT cu lanţ. Nu se poate folosi pentru sisteme toroidale sau CVT uscat.